Vanaf het begin was Leslie heel duidelijk dat ze alleen Taco vs Burrito op Amazon zouden verkopen.
Deze beslissing had gedeeltelijk te maken met het gemak. "Mijn zoon is eigenaar van dit bedrijf en we wilden het niet laten groeien in iets dat voor hem onbeheersbaar zou worden", legt Leslie uit. "Amazon voorkomt veel gedoe en het is een winstgevende plek om te verkopen, dus het was een eenvoudige keuze."
Leslie had gehoord via haar eerdere ervaringen met verkopen via Amazon over
Amazon Brand Registry; een gratis programma waarmee merken hun intellectueel eigendom kunnen beschermen en de juistheid van hun productvermeldingen kunnen beheren. Omdat Leslie en Alex een in behandeling zijnde handelsmerk hadden voor Taco vs Burrito, konden ze meteen lid worden van de Brand Registry. Door Brand Registry kwamen ze ook in aanmerking voor meer dan 20 merkopbouwprogramma's, waaronder Amazon Launchpad.
Launchpad is een programma dat ondernemers helpt de verkoop van unieke, innovatieve of duurzame producten te lanceren en te stimuleren. Het biedt premium voordelen, zoals tools voor klantenbinding, merchandising en strategische ondersteuning om de online verkoop te laten groeien en het voor klanten gemakkelijker te maken om het merk te ontdekken.
"Ik had Launchpad gebruikt voor mijn andere bedrijf, GoodHangups, en was erg blij met het programma. Toen we begonnen met Taco vs Burrito, heb ik een aanvraag ingediend om lid te worden", legt Leslie uit.
Wat Leslie het meeste aansprak over het programma waren de extra voordelen: "Je krijgt toegang tot exclusieve marketingmogelijkheden en kortingen. En zodra je een bepaalde verkoopdrempel hebt bereikt, krijg je een accountmanager toegewezen."