Brand Registry helpt bij het succes van het merk Palouse op Amazon

"De Brand Registry beschermt mij zoals geen enkel ander bedrijf kan. Ik denk dat het een van de beste programma's is die Amazon ooit heeft uitgevoerd."

Sara Mader
Algemeen directeur van het merk Palouse

Van boerderij naar technologie

Sara Mader en de familie van haar man Kevin zijn al generaties trots op wat ze verbouwen. Als drooglandboeren in de Pacific Northwest, verbouwt het merk Palouse kikkererwten, linzen, graan en nog veel meer.

Haar diepe wortels in de landbouw, gekoppeld aan een achtergrond in technologie, hebben haar in staat gesteld om haar visie op duurzame landbouwpraktijken met zorg en toezicht van begin tot eind uit te voeren. Hierdoor kan het merk Palouse vertrouwen hebben in de wetenschap dat wanneer hun producten de faciliteiten verlaten, ze voldoen aan de kwaliteitsnormen.

"Ik had een sterke indruk dat consumenten meer aandacht gingen besteden over waar hun voedsel vandaan kwam en dat de voedingsmiddelenindustrie hierdoor een periode van fundamentele verandering zou doormaken."

Naast gecertificeerde en duurzame boerderijen en reinigingsfaciliteiten, heeft het merk zich ook gericht om duurzaamheid toe te passen op andere aspecten van het bedrijf, waaronder de verpakking.

"We willen dat onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk is," legt Sara uit. "We verkopen onze producten in plasticvrije, herbruikbare zakken van jute of met de hand genaaide katoen die drie pond kosten."

Toen de vraag naar hoogwaardige, chemicaliënvrije en niet-GGO-producten steeg, steeg ook de verkoop van het merk Palouse.

Het merk laten groeien op Amazon

Het merk Palouse maakt gebruik van traditionele en beproefde landbouwtechnieken, maar het is ook een modern en vooruitstrevend merk. De ervaring van Sara in de technologie heeft duidelijk gemaakt dat digitaal worden van cruciaal belang is om het merk Palouse te laten groeien.

Waar andere oude levensmiddelenmerken nog steeds niet de e-commerce wilden omarmen, nam Sara de volgende stap en bouwde een website die het merk kon gebruiken om zijn producten te presenteren. Ze gebruikten hun digitale aanwezigheid om klanten meer transparantie te bieden met betrekking tot waar hun voedsel vandaan kwam, zelfs tot aan het veld waar het vandaan kwam via GPS-coördinaten op hun productvermeldingen.

Maar op Amazon ging de verkoop pas echt omhoog en zorgde ervoor dat het merk Palouse op weg was naar digitaal succes.

"We zijn begonnen met Seller Central", herinnert Sara zich. "Het bood ons alle tools die we nodig hadden om ons bedrijf te kunnen runnen... Al snel zagen we geweldige resultaten... Onze verkoop verdubbelde elke maand."

Deze snelle resultaten hebben het merk Palouse aangemoedigd om nog meer moeite en vertrouwen te steken in het aanwezig zijn op Amazon. De investering bleek zo belangrijk dat de onderneming als een van de eersten veel van de tools en programma's van Amazon ging gebruiken.

"Mijn aanpak", zegt ze, "is dat wanneer Amazon een nieuw programma lanceert waar we voor in aanmerking komen en dat zin heeft voor ons merk, we deze proberen. Met de klantgerichte focus van Amazon vertrouw ik erop dat hun programma's het merk Palouse en onze klanten ten goede zullen komen." Toen Amazon Brand Registry in 2017 werd gelanceerd als een gratis hulpmiddel om merken op te bouwen en te beschermen, was er geen twijfel of we lid zouden worden.

Merkbescherming waarop je kunt rekenen

Door zich in de Brand Registry te registreren, kwam het merk Palouse in aanmerking voor programma's en tools om hen te helpen hun merk te beschermen en ervoor te zorgen dat hun productpagina's de foto's en informatie nauwkeurig weergeven. Zodra het merk Palouse gegevens had verstrekt over het merk, de producten en het intellectueel eigendom, werden er onmiddellijk geautomatiseerde beschermingen geactiveerd die inbreukmakende productvermeldingen of onjuiste content stopten.

De Brand Registry biedt ook een krachtige 'Een schending melden'-tool waarmee merken productvermeldingen die mogelijk inbreuk maken op handelsmerken, auteursrechten en octrooien kunnen zoeken en rapporteren. Nadat Sara regelmatig de tool 'Een schending melden' had gebruikt, merkte ze een aanzienlijke vermindering van het aantal inbreuken op.

Het melden van een mogelijke inbreuk aan Amazon via de tool 'Een schending melden' helpt de geautomatiseerde bescherming die merken beschermt te versterken. Deze tool kwam van pas toen Sara ontdekte dat een andere verkoper haar afbeeldingen en content had gekopieerd en deze in hun productvermelding had gebruikt. Ze herinnert zich nog hoe geschokt ze was: "Ik had nooit kunnen denken dat iemand de foto's zou stelen die ik in mijn fotostudio had gemaakt en waaraan ik 20 uur had gewerkt."

Met behulp van 'Een schending melden' kon Sara snel actie ondernemen.

"De tool 'Een schending melden' in de Brand Registry elimineert vervalsers. De Brand Registry heeft me een optie aangeboden om achter deze mensen aan te gaan. Ik hoef me er geen zorgen over te maken. Ik heb de zaak ingediend, deze wordt opgelost. Het helpt mij om mijn merk te beschermen en de consument een goede ervaring te bieden."
LOCATIE
Pullman, WA
SECTOR
Droge goederen
OP AMAZON SINDS
2009
TOOLS VOOR MERKBESCHERMING
Amazon Brand Registry

Amazon zet zich in om consumenten te beschermen en ervoor te zorgen dat ze een legitieme ervaring hebben. Als iemand ons merk vervalst, wordt het gecorrigeerd. De Brand Registry is geweldig. Kort na het rapporteren zien we dat de productvermelding is verwijderd.
Sara MaderAlgemeen directeur van het merk Palouse

Brand Registry opent de deur naar tools voor het maken van merken

Deelnemen aan Brand Registry heeft ook de toegang tot exclusieve programma's en tools voor het opbouwen van merken, zoals A+ content, Gesponsorde merken en Merkanalyses, ontgrendeld. Deze tools, die beschikbaar worden voor merken nadat ze zich hebben ingeschreven in de Brand Registry, waren van cruciaal belang om de zichtbaarheid van het merk voor klanten te vergroten.

"De Brand Registry heeft me toegang gegeven tot A+ content waarmee ik mijn merk kan laten zien op de manier waarvan ik wil dat consumenten mij zien", zegt Sara. "Als een consument naar onze producten komt kijken, wil ik dat ze weten wie we zijn en waar ons merk voor staat."

Sara schrijft het succes bij het helpen van betere klantrelaties toe aan A+ content en Gesponsorde merken, waarbij video's worden weergegeven van de maaidorsers die hun tarweproducten snijden, wie ze zijn en hoe ze de zak met voedsel voor elk van hun klanten hebben gemaakt.

"Als verkoper wil ik een zeer unieke klantervaring bieden", zegt Sara. "Ik gebruik A+ content en Gesponsorde merken voor elk product dat we verkopen op Amazon. Ik denk dat het gebruik van deze tools binnen Amazon consumenten laat terugkomen naar dat platform en vervolgens laat terugkeren naar mijn merk."

Oogsten van wat ze hebben gezaaid

Veertien jaar na het actief worden van het merk Palouse op Amazon zegt Sara dat de toekomst van het merk er rooskleuriger uitziet dan ooit. Zij schrijft een groot deel van dat succes toe aan Amazon.

Met de programma's van Amazon kan het merk Palouse een sterk merk opbouwen, hun intellectueel eigendom effectief beschermen en een loyaal klantenbestand laten groeien.

Nog belangrijker is dat het door het succes een echt verschil kan maken in de hechte gemeenschap waar het merk is gevestigd.

"Ik ben blij met Amazon! Ik ben een van hun grootste promoters. Amazon heeft zoveel gedaan voor onze familie en voor onze gemeenschap. Veel van onze medewerkers hebben enkele van de beste voordelen. Dit zou waarschijnlijk niet mogelijk zijn geweest als we geen partner met Amazon waren."

Ga vandaag aan de slag met de Brand Registry

Meer casestudy's bekijken

CASESTUDY

Arduino

Project Zero biedt directe merkbescherming voor het opensourceplatform voor elektronica.
CASESTUDY

Woodsala

Een bedrijf met handgemaakte houten meubels een stevige basis geven

CASESTUDY

Popfunk

Project Zero helpt dit printmerk voor popcultuur direct problemen met namaakgoederen op te lossen.
© 2024, Amazon Services LLC.